woensdag 19 juni 2013

Kleine waterrat...

Het hondje van mijn vader is een echte waterrat!! Wat kan dat beestje genieten.
Het lijkt alsof hij constant zit te lachen...haha

In en rond het zwembad ...en met de waterslang erbij is het helemaal feest!
Om te voorkomen dat hij niet verdrinkt heeft mijn vader een speciaal 
honden-stap-uit-het-water-plateautje gemaakt...wat een hondeleven!

Gelukkig geniet Melanie ook met volle teugen van het zwembad!!! 
Super!

En dan die avondluchten...zo mooi!
Net een sprookje...

Groetjes Dinaz ♥


10 opmerkingen:

  1. Leuk zon hond die gek is op water. Handig dat uitstapje. Mooie fotos

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ohhh kijk het hondje eens genieten!Het straalt van zijn lieve koppie af!Wat heerlijk en de lucht is prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Owww wat een heerlijke foto's van een hond die het onwijs naar zijn zin heeft!
    Die van ons is ook dol op water (maar alleen maar als je iets gooit dat ze kan apporteren ... zo jammer dat ze zich niet zelf dan kan vermaken hihihihi)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat fijn als een dier zo kan en mag genieten , word ik heel vrolijk van ♥
    En je foto's van de lucht, prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. haha ja als ik die hond was zou ik ook heel de tijd lachen haha heerlijk zo'n zwembad !! wat een luxe

    je bericht hieronder heb ik gemist wat een onwijs mooi rokje heb je gemaakt !

    liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heerlijk, ik zou ook wel zo'n hond willen zijn met zo'n luxe zwembad tot mijn beschikking! Heerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een bofkont dat hondje, eigen zwembad en uit/opstapje, hahahaha. Ik krijg Wessel met een stok het water nog niet in. Nou als ik mee ga, moet ik hem optillen en dan zwent hij zo snel als hij kan naar de kant en begint dan heel boos te blaffen.. hihihihihi. Het is een monster, wel een lief monster ;-)

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie foto's, zowel van de hond als van delucht!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie foto's en heerlijk zo'n hond. Die is helemaal in zijn sas.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. owwwwwwwwwwwwwwww dat hondje ♥♥♥ wat heerlijk zeg

    liefs jenneke

    BeantwoordenVerwijderen