woensdag 26 juni 2013

Bijzondere post!

Gisteren kreeg ik onverwachts een pakketje thuis bezorgd...
(nou ja, eigenlijk bij de buurman want ik was niet thuis...)

Bij het zien van de afzender wist ik het! 
Een tijdje geleden won ik bij Saskia van LaFeMe en Spruiten een mooie bol.
Zelf gemaakt!!! Zo bijzonder!

Door omstandigheden lukte het ons niet om af te spreken...en dus ze stuurde mij deze prachtige bol op!!!
Super goed verpakt...haha.
 
Wat een werk hé?
Geglazuurd in mat lavendel...prachtig!

Zo bijzonder om zoiets speciaals zomaar te mogen krijgen!!!
En dat was nog niet alles...
Ze deed er ook nog leuke hebbedingetjes bij...zo lief!

Saskia,  nogmaals héél erg bedankt!
Ik ben er echt heel blij mee!


X Dinaz ♥

11 opmerkingen:

  1. Wow mooi!
    Doet me denken aan het huisje van een zee-egel. Prachtig gemaakt!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat mooi! Nou, dat is nog eens een leuke postverassing! =)
    Groetjes Riri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. zooo, wat mooi zeg! en zo knap gemaakt. Echt heel erg bijzonder , mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een bijzonder pakket heb je gekregen. Leuk zo’n verassing!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw! Prachtig pakket! Veel plezier ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Echt heel mooi.

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel erg mooi en een verassing erbij leuk toch!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gaaf zijn ze he? De kinderen kunnen er ook maar niet afblijven. Moeten altijd even voelen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. staat leuk. Fijn dat je er blij mee bent.

    groetjes saskia

    BeantwoordenVerwijderen