zaterdag 15 juni 2013

Ik haakte...

Ik haakte een schattig rokje!!!
Een klein vriendinnetje van mij werd 3 jaar dit weekend.

Via Facebook zag ik een leuke pin van MamaMaai...oorspronkelijk een bericht van Jeanette
Ik dacht...dat kan ik ook!!!
Ik haakte hem uit de losse pols na...dus heb geen patroon.
Ik haakte hem ook iets langer :o)

Ze was er erg blij mee!!!

De komende tijd haak ik in het geheim aan een babydekentje.
Voor mijn toekomstig neefje/nichtje!
Helaas kan ik daar voorlopig nog niets van laten zien!
Gelukkig haak ik vast nog wel meer hoor...

Verder:
Melanie heeft uit onze winkel een leuke puzzel mee genomen...
Saartje was het daar niet zo mee eens...haha.

Tot slot...er komt binnenkort weer een GiveAway!!!

Fijne vaderdag!!! X Dinaz ♥



24 opmerkingen:

  1. Wat een super leuk rokje, om verliefd op te worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik haakte... zag ik staan en wat daaronder?!?!?Een onwijs leuk rokje!WAUW Dinaz wat heb je dat prachtig gehaakt en dat zo uit de losse hand,ik geloof het meteen dat je bij die kleine een big smile op d'r gezichtje hebt getoverd en wat een leuk kadootje,want ze komen vaak al om in het speelgoed tegenwoordig,zelfs op die leeftijd en aan zo persoonlijk kado kan toch niets tippen?!?!?;-)

    groetjes en nog een fijne zondag!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig rokje, heerlijke kleurtjes, dat heb je supermooi gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Helemaal geweldig dit rokje! Daar kan het kleine dametje echt de blits mee maken, wat zal dat vrolijk staan! Dat heb je echt super leuk gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wauw, wat knap om dat zonder patroon te maken.
    het ziet er schattig uit.
    groetjes, Evelyn

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooi rokje ! Heel fleurig zeg xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wouw, leuk is hij. Moet ik ook weer eens doen. Een rokje haken. Mocht jij je nou ernstig vervelen.... Die van mij is ook bijna 3 ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. oh dat rokje is leuk. Ik wil ook nog altijd een rokje haken voor dochter. Misschien maar mijn volgende haakproject van maken (nu nog bezig met een vest en ik wil nu eerst een project afmaken en dan pas beginnen aan de volgende, want anders ben ik weer met 10 dingen tegelijk bezig en komt er niks af).

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een schattig rokje heb je gemaakt zeg, in echte leuke meisjes kleuren!
    Knap dat je dit zo uit de losse pols hebt gehaakt. Dit is pas een origineel cadeau...

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Werkelijk een schattig rokje meis!!!!!
    Echt een eye catcher :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een schitterend rokje. Ik kan me indenken dat ze daar enorm blij mee is. Ziet er ook prachtig uit.
    Knap dat je dat zo uit de lpsse pols na kunt haken.
    Frederika

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wt een vrolijk rokje en die kleuren zijn ook zo leuk.
    was ze er blij mee? Vast wel..

    Groetjes, dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wat een geweldig leuk rokje,zo simpel,zo liefff,

    katten.....moeten zich ook overal mee bemoeien haha

    groetjes mingle-mangle

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een suuuuuper lief rokje!
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een geweldig kado voor de jarige, daar zal ze vast heel blij mee zijn! Mooie kleurtjes en knap met de zeshoeken zo te laten passen aan het heupstuk. Complimenten!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. owwwww ♥♥♥ übercute

    liefs jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat is dat een superleuk rokje! Jammer, daar krijg ik mijn dochter van bijna 15 natuurlijk niet meer in:-(

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wow!! That's a very lovely skirt!! :) Found your link on Annemarie's link party.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een prachtig rokje zeg! Heel mooi.
    Groetjes, Linda (nieuwe volger ;)

    BeantwoordenVerwijderen