maandag 2 juli 2012

Onze winkel...#2

Ik zal elke maand een serie foto's van onze winkel plaatsen.
De circulatie van de spullen gaan soms zo snel...het lijkt me leuk dit een jaar lang vol te houden.

Bidprentjes, veel kaarten, puddingvormen en een lessenaar

Pastoe theewagen, rood emaille, een geborduurd Queen Anne stoeltje

Gekke Boeddha's, planten, kralengordijnen, eethoeken

Tafel met stoelen, voetenbankje met mooie pootjes, toogkast, nog meer rood emaille

Blikken, lampen, theekastje, hele grote denneappels, Kitsch telefoon die het ook nog doet, fauteuils

Ladenkastje, vele maten breinaalden, Anna Groen Copier setje, zilveren sieraden, camera's

Heel veel meer zilver, lepeltjes, tasjes, glazen....én een Sauter Piano (mooi geluid....hmmm)
Kan helaas niet spelen...maar sommige klanten wel....echt genieten dan!!!

Antieke handwerkboekjes, onze toffees, rankenkast, mijn knutsels en nog heel veel dozen


Koninklijke kroon..jaja....kaasvorm, antieke chinese borden, oude voetenstoof

Onze pronkstuk...een Rozenburg oorvaas! Een geweldige schilders ezel, oude kisten, bedelarmband

Divers serviesgoed, boeken, platen en cd's....te veel om op te noemen :o)

Heb je zin om te komen snuffelen?
We zijn elke donderdag, vrijdag en zaterdag geopend van 13.30 tot 17.00 uur.
Banterkade 1 te Bant. Direct aan de A6 tussen Emmeloord en Lemmer.
Gezellig!

X Dinaz ♥
 
Zit er iets bij wat je graag wilt hebben? Misschien hebben we het nog wel!
Zie je iets en wil je onze prijs weten? Mail me gerust!!!
:o)

1 opmerking:

  1. Oeh, gezellig! Ik kom een keer langs, maar dat lukt komende maanden denk ik niet... Mooie winkel, hoor! Succes!

    Groetjes Riri

    BeantwoordenVerwijderen