woensdag 18 juli 2012

Bloemkussen

Om tussen de squares door wat anders te kunnen doen ben ik begonnen met een bloemkussen

De kleuren zijn veel frisser dan op de foto maar afin...rot regen...het blijft maar donker in huis.
Ik haak hem met het Acryl die ik met de GiveAway bij Sparkelz Creatief had gewonnen.
En mét m'n nieuwe haaknaald. Maat 4 en ergonomische handgreep!
Is wel erg wennen hoor. Hij ligt heerlijk in de hand, maar normaal gesproken werk ik veel dichter met m'n hand bij het haakwerkje. Nu zit hij wat verder weg...Maar toch haakt het prima!!!

X Dinaz ♥

2 opmerkingen:

  1. Als ik toch zo goed zou kunnen haken... knap hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk! Ben benieuwd hoe het kussen wordt! Het is idd even wennen met de haaknaald, maar ik zou niet meer anders willen! Nu heb ik dan ook last van carpaal tunnel syndroom en door deze haaknaald heb ik geen last meer van tintelende vingers! Liefs, Margriet

    BeantwoordenVerwijderen