dinsdag 26 mei 2015

Babydekentje

Hallo lieve lezers!!!
Hier ben ik eindelijk weer!!!

Het afronden van ons bedrijf is achter de rug.
En het vinden van een nieuwe baan staat voor de deur....veel veranderingen.
Maar ik heb er zin in! Er komt vast iets leuks op mijn pad...

Voor mijn kersverse achterneefje haakte ik dit Babydekentje
Ik vind het zo heerlijk om te doen!


Natuurlijk van 100% katoen


Konijntje pluis erbij is vaste prik
In z'n oor een piepertje en in z'n buik een rammelballetje



Tot snel!!!

X Dinaz ♥

8 opmerkingen:

  1. Heel mooi dekentje heb je gemaakt mooie kleuren ook. Veel succes met het zoeken naar een nieuwe baan komt vast goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk, om een knuffeltjes zo in een mooi dekentje te verwerken, zo is het helemaal een origineel en mooi cadeau. Succes met het zoeken naar je nieuwe baan! En fijn km weer wat van je te lezen en te zien in blogland.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schattig dekentje dina.

    Groetjes
    Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. welkom terug. Heel veel succes bij het zoeken en vinden

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fijn om weer eens wat van je te lezen :-)
    Wat een schattig dekentje en konijntje heb je weer gemaakt!
    Ik duim voor je dat je snel een nieuwe baan vindt, succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Huh wat? Ik heb blijkbaar wat gemist, bestaat jullie winkel niet meer? Succes in ieder geval met het vinden van een nieuwe baan!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. great !
    Greetings from Poland :)
    Katarzyna


    www.sajuki.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige deken! En ik zie ook andere schitterende dingen die je maakte op deze blog. Mooie achtergrond ook :-)
    Ik volg je vanaf vandaag, hopelijk heb je intussen al zicht op een leuke job!
    Groetjes, Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen