dinsdag 1 oktober 2013

Maandag...

Tja...ik was dus gisteren jarig...30 jaar ben ik geworden! 
Wel weer even wennen hoor :o)

Zondag vierde ik mijn verjaardag met familie...en tjonge..wat ben ik weer lekker verwend!!!
Heerlijke boekjes, lekkere likeur en bloembollen.

 Ik kreeg o.a. de Mollie Makes Haken boek van mijn schoonzusje!!
Ik wilde hem graag hebben...joepie...leuk!!!

Van mijn schoonmoeder o.a. dit super leuke agenda...ook zo leuk!!!

Van mijn lief en Melanie een lekker luchtje...hmmm!

 Melanie plukte gisteren speciaal voor mij een bosje zonnebloemen...lief!!!

Ik vierde dus zondag mijn verjaardag...
Gisteren had ik mijn eerste behandeling voor het huidkankerplekje op mijn rug...
Ik kreeg een lichtbehandeling welke volgende week weer herhaald moet worden.
Het viel mee en toch ook iets tegen...
Het inzalfen en inwerken duurt lang...maar voel je niks van.
De 8 minuten overdosis licht voelt eerst warm...dan heet...en dan alsof ze een sigaar uitdrukken...haha.
Het is even pijnlijk maar prima te doen...
De napijn viel mij tegen...het fikte (ja...kan het even niet anders bedenken) behoorlijk door toen ik naar huis reed...gelukkig na een paar uurtjes zakte dat ook af :o)

Als ik de dokter mag geloven verwacht ik dat de volgende behandeling minder pijnlijk is...een groot deel van de kankercellen zijn nu al vernietigd...haha...we wachten maar af!!!

Iedereen bedankt voor de lieve reacties!!!
Dikke kus X Dinaz ♥

20 opmerkingen:

  1. Nog van harte gefeliciteerd. Echt een heerlijke verwennerij zo te zien. Groetjes Frederika

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nog van harte gefeliciteerd. gave cadeaus heb je gekregen. Suc6666 met je behandelingen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nog van harte en inderdaad je bent heerlijk verwend. Lieve groet Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nog van harte gefeliciteerd!! Wat een heerlijke kado's allemaal! :D
    Heftig zeg, zo'n behandeling! Veel sterkte!

    Liefs, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd met je verjaardag!
    Goed dat je de eerste behandeling achter de rug hebt, dat scheelt vast een hoop zenuwen, want nu weet je een beetje wat je volgende keer moet verwachten.
    Als troost kun je dan heerlijk wegdromen in dat prachtige boek of met een van je andere fijne cadeau's ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Als nog gefeliciteerd met je verjaardag. Het is met deze behandeling echt even doorzetten. Mijn vader is op zijn hoofd behandeld met deze methode en ook nog voor redelijk wat plekjes. Maar nu gaat het heel goed met hem !!Heel vee succes alvast voor volgende week.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nog gefeliciteerd en wat een overheerlijke verwennerij allemaal!!!Maar dat mag dan ook wel als je jarig bent toch?!?!?/Geniet lekker van je gekregen kadootjes! :-)

    groetjes
    Angeline

    BeantwoordenVerwijderen
  8. gefeliciteerd!

    Wanneer is de volgende behandeling?

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ben jij dan even lekker verwend... en nog gefeliciteerd met je 30 ste verjaardag. Een kleine mijlpaal!!!
    Ik hoop dat je veel baat hebt bij de behandeling van dat plekje, wel vervelend dat het zo na brand... misschien kunnen ze daar nog iets mee, gewoon zeggen hoor!!!!..

    Lieve groet, dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Nog gefeliciteerd! Wat een verwennerij.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Nog gefeliciteerd met je verjaardag en wat een superleuke kadootjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gefeliciteerd nog meid! Ik heb het boek van Mollie Makes Haken sinds vandaag ook en staan geweldige dingen in ❤️

    Liefs Henrike

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Reacties
    1. Soort van ja...
      Ze zalven het plekje in met een speciale zalf welke alleen de kankercellen gevoelig maakt voor licht. Deze zalf moet 3 uur intrekken zonder contact te maken met licht.
      Na die 3 uur inwerken zetten ze er een héél fel licht op waardoor die kankercellen exploderen...een soort vuurwerk :o)
      Je voelt de cellen knappen...het mooie van deze behandeling is dat ze dus alleen de kankercellen wegwerken...de goede cellen blijven ongedeerd. Ik krijg dus ook geen litteken.

      Verwijderen
  14. Gefeliciteerd meis. Lekker verwend dus. Fijn dat de behandeling uit eindelijk mee viel. Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Lekker verwend! En 30 nog maar? Ik ben een paar weken terug 27 geworden, niet gedacht dat we bijna even oud zouden zijn, dat schept een band haha. Enneh.... gefeliciteerd!!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hé, nog een fijne verjaardag! 30 is toch een beetje bijzonder hè!
    Door alle drukte hier heb ik wat minder tijd om te lezen, dus had ik je berichtje over de slechte cellen helemaal gemist, snorrie ;-)

    Ik duim voor je mee dat behandeling nummer 2 al wat minder pijnlijk zal zijn! Keep up the good vibes!
    veel liefs!

    BeantwoordenVerwijderen