maandag 21 januari 2013

Eindelijk sneeuw & waar ik mee bezig ben...

Ja hoor...ook in Lemmer valt er eindelijk sneeuw!!!!
Gelukkig niet héél veel...maar er ligt sneeuw!
Ik probeer zoveel mogelijk lekker binnen te blijven :o)

Dit weekend haakte ik voor Melanie een Col
Hij mag nog wel iets langer/dikker...(hoe zeg je dat?)...maar ze wilde hem wel alvast even showen..

Ik haakte nog wat aan m'n vlinder-deken...Later deze week weer een update!

En trof wat voorbereidingen voor mijn 1e swap met Gerda...spannend!

Fijne dag! Dinaz ♥

9 opmerkingen:

  1. Van mij hoeft die sneeuw ook niet, maar moest vanmorgen wel naar mijn werk. ben heelhuids aangekomen, zonder vallen :-)
    Wat een leuke meid is Melanie en wat een leuke col heeft ze om.
    Prachtig gezicht, zo'n berg haakwerk :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk dat jullie ook sneeuw hebben. Hier weer heel veel sneeuw, het was wel erg ploeteren om erdoor heen te gaan vanmorgen naar school.
    Die col ziet er leuk uit. Je bent lekker op dreef met je haakproject.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw wat een project! Wordt wel erg mooi hoor daar kan je straks maar trots op zijn.
    Sneeuw ja de sneeuw, ik vind het maar een gevaarlijk hoor, maar als je lekker binnen zit dan lijkt het wel erg mooi.
    Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nah, jouw meis is al wel een stukje groter dan ik me had voorgesteld..... En zie ik nou per ongeluk ineens een glimpje van HET kussen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja...mijn meissie is alweer 10 (en een half bijna)!! Gaat snel hoor!
      En ja...HET kussen...ik kan het niet vaak genoeg zeggen: ben er ZO blij mee!!! :o)

      Verwijderen
  5. Hier ook volop sneeuw en sneeuw en ik zijn niet de beste combinatie. Mooi meisje en een leuke col. Ietsje langer moet die wel worden ja voor de warmte. heb bij mijn gieve away even een up date gedaan. Misschien dat je nu wel mee wilt doen (niks moet uiteraard).

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hier in het hoogste noorden leek het er toch op dat het er niet van zou komen, maar vannacht dan toch een aardig pak snee. Heerlijk met de slee naar school.

    Groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jaaaa onze kids waren ook zoo blij met de sneeuw die eindelijk, ook in friesland, viel! Leuke kleur col. Misschien kun je hem met fleece voeren.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. leuke foto's zeg,dat wordt een mooie col,kan me voorstellen dat je dat wel even wil laten zien ha ha,succes met je swap!!

    groetjes mingle-mangle

    BeantwoordenVerwijderen