woensdag 27 juni 2012

Deze week gezien...

Vanmorgen onderweg naar een opdracht zagen we dit paard:
Zo zielig...een voetbalfan ging naar mijn mening net iets te ver...zie je de kleuren?

Verder stond dit in de landleven:
In blog-land al een algemeen bekend haakwerkje...grappig!

Achter in het land nieuw leven:
Negen jonge eendjes...lief hé?!

Dreigende lucht...
...viel mee gelukkig.

Met de pont naar een opdracht...
...altijd leuk!

Tot slot...jullie denken vast....'Leuk hoor al die dieren en dingen, maar knutselt die Dinaz nog wel??'
Ja zeker! Hoewel we het behoorlijk druk hebben zit ik 's avonds hier en daar nog wel te haken.
Over een tijdje zal ik weer wat foto's laten zien!
Gisteravond haakte ik nog snel even dit leuke buideltje.
Klein maar fijn!

Later weer meer...

Groetjes Dinaz ♥
 

3 opmerkingen:

  1. Heb je toevallig een patroon van dat buideltje? ik vind het zo leuk dat ik er zakjes voor doopsuiker van wil maken :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oef, dat is alweer een tijdje geleden Angelwish.
      Ik denk als je wat rond googled dat je vast wel wat vind!
      Succes! Dinaz ♥

      Verwijderen