zondag 12 februari 2012

Wat ik maakte...en nog meer winter!

Afgelopen week maakte ik nog meer van die leuke vogeltjes.
Ze moeten nog afgewerkt, een snavel, vleugels en oogjes...maar toch al een vrolijk stel zo!

Mijn vader verzameld teckeltjes...dus haakte ik ook twee teckels voor hem.
Het theezakje geeft aan hoe groot/klein ze zijn :)



Verder schaatste ik deze week nog wat, met mijn schoonvader, zwager en man.
Maar ook met dochter natuurlijk. Zaterdag een klein stukje van de elfstedentocht! ha...

 Bij de Wyldemerk (tussen Balk en Stavoren)
Blokzijlermerentocht (die woensdag gereden werd)

En nu....nu sneeuwt het weer!!! brrr
Dinaz ♥

1 opmerking:

  1. Wat een heerlijk weer was het zaterdag om op de ijzers te staan, ik kan niet (meer) schaatsen en heb daar wel de balen van. De hele familie maakt gezellige tochtjes en ik...:( Mijn besluit staat vast, ik ga het opnieuw leren op de ijsbaan. Volgend jaar doe ik weer mee op buitenijs, zeker weten!!!

    BeantwoordenVerwijderen