donderdag 15 december 2011

1e workshop én een nieuwe vriend...

Gisteren mijn eerste workshop gehouden. Samen met een kennis gaven wij een workshop etagères maken.
Het was erg leuk! Verschillende dames schoven gezellig bij ons aan. Na twee uur stapelen, passen, kijken en lijmen hebben we 18 etagères kunnen maken.
Volgende week worden ze tijdens de kerstmarkt verkocht ten bate van het goede doel.



En verder hebben we er een nieuw vriend bij!
Al een lange tijd hebben we een flinke dikke kater die gezellig (vooral 's nachts) bij ons komt eten en als het lukt ook nog een tukkie komt doen op onze bank. We dachten dat hij een vermiste kat kon zijn uit een dorp verderop. Helaas was dit niet het geval....maar van wie is hij dan?
Bij de dierenarts hebben we geen chip kunnen vinden. Omdat hij geen halsband draagt heb ik nu één bij hem omgedaan. Met een klein briefje eraan. Mocht hij toch hier ergens in de buurt wonen dan kan ik zo in contact komen met zijn baasjes. Krijg ik geen reactie dan is het waarschijnlijk toch een verdwaalde vriend....en moeten we verder op zoek naar zijn eigenaren! Maar voor nu, kan hij heerlijk hier genieten!

We noemen hem nu maar Happy!
Liefs Dinaz ♥

1 opmerking:

  1. Mooi die etagères, ik ben nog altijd op zoek naar de juiste combinatie porselein, heb er inmiddels één van glas.
    En wat fijn dat Happy een huis heeft met de Kerst!!
    Groetjes, Truus

    BeantwoordenVerwijderen