zondag 23 oktober 2011

Onze verkoopruimte!

Een klein overzichtje van wat haakwerkjes van mij. Ze liggen/hangen/staan in onze verkoopruimte voor de verkoop. Het is vooral erg leuk om de reacties van klanten te horen!!!



Natuurlijk ook een klein overzicht van de rest van de winkel...





Wil je de rest ook zien? Kom gezellig een keer langs! We zitten in Bant (Flevopolder) en zijn iedere donderdag, vrijdag en zaterdag geopend van 13.30 tot 17.00 uur.
We hebben natuurlijk veel meer...boeken, kleingoed, kleding, bedden, witgoed, sieraden, handwerk, nog meer meubels...veel meer! En....er komen elke week weer spullen en meubels bij!

Volgende keer weer wat meer foto's van wat ik nog meer maak!
Liefs Dinaz

2 opmerkingen:

  1. O wat ziet dat er allemaal leuk uit! Jammer dat ik niet wat dichterbij woon maar als ik eens in de buurt ben kom ik absoluut aan.
    Fijne dag!
    Hartelijks

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Inderdaad! ziet er geweldig uit, ik ben gek op zulke winkels!!

    BeantwoordenVerwijderen